War sorn a PAM 1.05 vagy 2.04 vagy esetleg magasabb verzi hasznlata ajnlott gyri bellitsokkal. A PunkBuster mint anti-cheat eszkz hasznlata ktelez. A kliensek s a szerverek a legfrissebb PunkBuster verzival kell, hogy rendelkezzenek.
Meccs szablyok – ltalnos:
Az esetleges vitk elkerlse rdekben minden meccsen minden csapattagnak ktelez demo-t vennie. Az a csapat, ahol valaki krsre nem tudja felmutatni a meccsrl ksztett demo-t automatikusan elveszti a meccset! Lehetsg van feltlteni a demkat FTP szerverre kzssgi felhasznls cljbl. Ha egy jtkost, vagy csapatot szablysrtsen rnek, akkor a helyzettl fggen bntetst kap a kln. Ha msodszor is bntetst kapnak, akkor a csapatot kizrhatjk a versenybl. A versenyigazgat dnthet errl, s a dntst nagyrszt a meccs utn leadott demk befolysoljk.
Az FG42-es fegyvert s a Panzerfaustot sem szabad hasznlni a meccsek alatt, valamint csapatonknt egy mesterlvsz puska s egy shotgun engedlyezett. Fst grnt nem lesz a meccseken! A tbbi lfegyver hasznlata nincs korltozva(cb szerint).
A meccseket t az t ellen jtsszk(megbeszls alapjn vltozhat). Ha mgis tnl kevesebben jelennek meg egy csapatbl,akkor az a csapat veszt, ha a versenyigazgat mrlegels utn mskpp nem dnt. A kezd oldalt bash krrel kell eldnteni!
War kzben csak s kizrlag a csapatkapitny hasznlhatja a jtkon belli kzs chat-et.
A meccsre idben meg nem jelens egyenl az automatikus vesztssel.
Ha egy jtkosnak a war alatt technikai gondja addik s nem tud visszatrni a szerverre, akkor a klnnak van lehetsge idt krni (versenyigazgat ltal meghatrozott idtartamon bell) amg a technikai problmt elhrtjk, amennyiben ez huzamosabb ideig tart a kln lejtszhatja a meccset ngy fvel.
n nem igazn a szablyokrl mint inkbb arrl szeternk beszlni miknt kellene szervezni a warokat!
Most mr mint mindenki tudja van egy msodik szervere a klnnak amin lehet gyakorolni meg warokat bonyoltani.
A warok lebonyoltst n szerny vlemnyem szerint a htvgre kellene idzteni, mivel jval tbb tag tud rszt venni rajtuk.
A msik dolog hogy trekedni kell arra hogy minl nagyobb ltszmban trtnjenek a warok legalb 5v5-ben!
Az ennl kisebb horderej dolgoknak nem nagyon van rtelme fleg akkor mikor tetemes ltszm jtkos tartzkodik a war szerveren s ki kell zrni ket egy war miatt.
Trekedjen a csapat arra hogy sszeszokjon s arra hogy kevesebb de minsgibb meccset tudhasson a hta mgtt!A kln ne arrl legyen hres hogy knny elverni hanem arrl igen is kemny meccseket nyom!
1)Minden WAR-on az elre megbeszlt ltszm vehet rszt!
2)A WAR folytatdik fggetlenl attl, hogy valaki kifagy, vagy elmegy magtl. Az ellenfl sszes tagja kilp az a WAR feladst jelenti, ezrt a teljes WAR-t megnyertnektekintend.
3)AWAR minimlis ltszma 2v2 ennl kisebb ltszm WAR-nak nincs rtelme.
4)WAR-t NEM csak PAM moddal (de lehetleg gy ez ismt megegyezs krdse) rendelkez szerveren lehet jtszani.
5)Jtkoscsere a csapatvltskor illetve a mapvltskor trtnhet (egyeztets esetn WAR kzben is). A levltand jtkosnak elbb ki kell lpni a jtkbl, csak utna jhet fela "cserejtkos".
6)WAR kzben nem tartzkodhat senki "SPECTATOR" mdba.
7)A kzs chat hasznlata s a bindels TILOS! Mindkt csapat csak a teamchat-el beszlhet. A kzs chatben TILOS a msik csapatot provoklni, csak a fontos informcikatszabad megrni. (pl. jtkoscsere)
8)A kzs chatban provokl, kromkod jtkost az admin KICK-elheti, vagy a WAR-t beszntetheti. Beszntets esetn a WAR rvnytelen (teht nem feladjuk).
9)Brmilyen csals hasznlata szigoran TILOS! Ha ellenfelnk mgis ehhez folyamodna, akkor minden klnt rtestnk errl, illetve a csal kln elvesztette a WAR-t!
10)Mindegyik map vgn screenshot kszl a vgeredmnyrl!
War sorn a PAM 1.05 vagy 2.04 vagy esetleg magasabb verzi hasznlata ajnlott gyri bellitsokkal. A PunkBuster mint anti-cheat eszkz hasznlata ktelez. A kliensek s a szerverek a legfrissebb PunkBuster verzival kell, hogy rendelkezzenek.
Meccs szablyok – ltalnos:
Az esetleges vitk elkerlse rdekben minden meccsen minden csapattagnak ktelez demo-t vennie. Az a csapat, ahol valaki krsre nem tudja felmutatni a meccsrl ksztett demo-t automatikusan elveszti a meccset! Lehetsg van feltlteni a demkat FTP szerverre kzssgi felhasznls cljbl. Ha egy jtkost, vagy csapatot szablysrtsen rnek, akkor a helyzettl fggen bntetst kap a kln. Ha msodszor is bntetst kapnak, akkor a csapatot kizrhatjk a versenybl. A versenyigazgat dnthet errl, s a dntst nagyrszt a meccs utn leadott demk befolysoljk.
Az FG42-es fegyvert s a Panzerfaustot sem szabad hasznlni a meccsek alatt, valamint csapatonknt egy mesterlvsz puska s egy shotgun engedlyezett. Fst grnt nem lesz a meccseken! A tbbi lfegyver hasznlata nincs korltozva(cb szerint).
A meccseket t az t ellen jtsszk(megbeszls alapjn vltozhat). Ha mgis tnl kevesebben jelennek meg egy csapatbl,akkor az a csapat veszt, ha a versenyigazgat mrlegels utn mskpp nem dnt. A kezd oldalt bash krrel kell eldnteni!
War kzben csak s kizrlag a csapatkapitny hasznlhatja a jtkon belli kzs chat-et.
A meccsre idben meg nem jelens egyenl az automatikus vesztssel.
Ha egy jtkosnak a war alatt technikai gondja addik s nem tud visszatrni a szerverre, akkor a klnnak van lehetsge idt krni (versenyigazgat ltal meghatrozott idtartamon bell) amg a technikai problmt elhrtjk, amennyiben ez huzamosabb ideig tart a kln lejtszhatja a meccset ngy fvel.